четвъртък, 5 януари 2012 г.

По време на сесия

Аз все още не съм в сесия. Имам ЦЕЛИ!! 2 седмици, докато официално вляза във "времето за изпити". Това обаче не означава, че имам възможност да не поглеждам учението си. Напротив. Оказа се, че повечето ми преподаватели предпочитат да изтеглим тестове, реферати и т.н. преди старта на сесията. Лошо няма. Само че магистратурата ми (Музикален бизнес в НМА "Проф. Панчо Владигеров" - защо това? Малко по-късно ще публикувам защо. ; )) е задочна, което означава, че така и така е доста сгъстена във времето. Но какво пък - сега 2 седмици зор, после месец и две седмици шапка на тояга.
Само си мисля как точно когато си в сесия, изведнъж започват да изскачат толкова много други и със сигурност по-хубави неща за правене... Мисля, че това е част от законите на Мърфи. Или пък иронията на съдбата. Както и да е - винаги съм твърдяла, че човек може да си седне на дупенцето за 2 седмици и да премахне от главата си тези толкова (или хайде, не чак толкова) неприятни, но необходими изпити. Малко кафе или повечко шоколад, малко недоспиване, повечко инат, придружен от малко четене или писане и хоп!, воала - сесията е минала, всички изпити са (доволно) взети, няма поправки, няма нерви и животът продължава по старому. Взимайте пример от картинката в ляво. : ) Кеф и забавления. Идилията е пълна. : )

П.П. И понеже знам, че когато идва време за изпити, почти всички се чувстваме Така ->
Ви поздравявам с тази песен. ; ) Един ден можем да си позволим да помързелуваме. Светът няма да се свърши. :р НО само един! ;)

2 коментара:

  1. Когато аз бях студентка, имаше една руска песен. Няма да я цитирам в оригинал, но припева гласеше "От сесия до сесия живеят студентите весело, а сесиите са само два пъти в годината". Аз винаги казвах "Да дойде сесията, че да си почина".

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха, инженерите не се броят.. ;) :D

    ОтговорИзтриване