неделя, 29 април 2012 г.

Ако...

Ако сега Смъртта при мене дойде,
и ме попита: "Тръгваш ли с мен?",
без да се замисля ще я хвана за ръка.
Безстрашна съм, със само малко страх,
сянката ще следвам със затворени отворени очи.
Къде ще ме отведе, какво ще стане след това?
Не знам. Едва ли ме интересува.
Губя се по пътя, търся дирите й в тъмнина.
Стъпка след стъпка, бавно, уж едва,
потъвам по-дълбоко бързо и съвсем.
Следвам сляпо, а все едно летя.
Пропадам и усещания губя -
в съзнание ли съм или в  несвяст?
Кое реално е, къде е днес?
Защо ме няма, а съм тук?
Гледам, а не виждам или виждам
без да гледам. Пак.
Светлина и цветове съм готова да оставя.
Вкус и мирис дори не искам аз да знам.
Пътувам със Смъртта - единствен неин спътник,
съдби променяме без оглед на сълзи.
Тъга си мислех, че ще усещам,
а всъщност - примиреност, липса на душа.
Нима съгласила се да тръгна, дарила съм я на Смъртта?
И кой тогава ще иска да страда, ако няма с какво...
Сърцето се оказа само орган - безполезен,
в тяло изстудено, загубило завинаги искра.
Не искам никога да спирам.
Само това движение ме води някъде напред.
Напред? Или пък все по-назад. Назад към вечност или пустота.
Никога не искам да приключвам пътуването със Смъртта.
Дори да се изгубя в безкрая някъде далеч, далеч
и да не мога да се върна, някога тогава...

А ти, ще плачеш ли за мен?
А ти, ще ме запомниш ли?

8 коментара:

  1. ще те открия където и да си .. и да, ще те запомня и плача за теб..

    ОтговорИзтриване
  2. Не я окуражавайте. Правите й много мечешка услуга по тоя начин.

    Много мечешка.

    ОтговорИзтриване
  3. че е кретен.. може ли когато мразиш някого да говориш на всички срещу този човек.. и то по скоро когато мразиш някой който си бил приел за нещо повече.. това не е правилно.. разбирам когато говори така че да иска да мразиш само него .. и все пак да го мразиш а не да предлага .. когато искаш да избягаш без да оставящ следи в нечии живот бягаш с омраза но не да накараш целия свят да мрази този човек.. смисъла е никакъв.. и е долно от негова страна както е долно и от хора като него.. не го познавам за да говоря така.. но действията го издават.. и естествено аз само съдя.. но всички са в съда и са виновни до доказване на противното.. аз все още съм в килията чакащ присъдата.. когато си решиш можеш да изтриеш и на двама ни коментарите.. смисъла е никакъв да стоят тук..

    ОтговорИзтриване
  4. Чаааакайте малко, нищо не разбирам... За коментарът над мен, знам от кого е оставен, но за другия анинимен - не знам. И не мисля, че трябва да се водят подобни спорове тук или някой да обижда друг. Господин/госпожо Анонимен 2, какво точно искахте да кажете с коментара си?

    ОтговорИзтриване
  5. vij si f.b. i shte stignesh i do otgovora na tova..

    ОтговорИзтриване
  6. начина да мразиш някого който си харесвал или обичал не е да накараш и други да го мразят .. само заради този коментар с "мечешката услуга" написах останалото.. и просто хейтнах него и себе си ..

    ОтговорИзтриване