вторник, 31 юли 2012 г.

В нощ като тази

Навън е тъмно.
В стаята сме само аз и ти.
Усещам как се приближаваш
и прокарваш с пръстите си
меки линии по раменете ми отпуснати.
Ще застанеш плътно зад гърба ми
и ще започнеш името ми тихо да шептиш.
Ръцете ти ще галят гладката ми кожа,
докато устните ти я боготворят.
Бавно обгръща ме топлият ти дъх
и усещам как настръхва всичко в мен.
Не спираш. Не искам да спираш.
Полагаш ме леко да легна по гръб.
Ще галиш дълго лицето ми и очите ти,
в тъмното греещи само за мен,
ще говорят колкото хиляди думи
без нужда една да изричаш.
Ще се впуснеш на приключение
някъде надолу по мен и ще се слеем
без някой някога да разбере.
Ще ме целуваш в нощ като тази,
знаейки, че сърцето ми бие само за теб.
Ритъмът ти в мене ще премине
и съвършена музика ще сътворим.
Ще усетиш моята енергия,
ще ме зарази твоята страст,
а накрая, щастливо и с наслада,
малко уморени ще въздъхнем
И под шума на капки дъжд спокойни ще заспим.

Няма коментари:

Публикуване на коментар