понеделник, 6 февруари 2012 г.

Просто теб

Искам той да дойде в съня ми.
Искам го висок и рус.
С тъмна къдрава коса.
Искам да има много, много лунички и тръпчинки, когато се усмихва.
Искам светлите му очи да ме разтапят.
Искам тъмните му очи да ме изгарят.
Искам да е само мой и никой никога да не го вижда.
Искам да го познае целият свят.
Искам смугла кожа.
Искам широки рамене.
Искам той да е чаровен, па макар и малко блед.
Искам слабичък да е и с очила.
Искам книги той да ми чете.
Искам романтична вечеря на свещи да ми прави.
Искам да ме води в парка със сладолед и бира в ръка.
Искам да го виждам винаги усмихнат.
Искам го и някога замислен и отнесен.
Искам да говори той високо.
Искам нежно да шепти.
Искам буйна кръв във вените му да тече.
Иска ми се разумен и спокоен да е.
Искам сърцето му да е широко.
Искам да не е сърдит.
Иска ми се винаги с нежност да ме гледа.
Искам да ме провокира всеки ден.
Искам, искам той да съществува.
Замислям се отново.
Искам, искам просто теб...

1 коментар: