вторник, 5 май 2015 г.

Обикновено

Зарежи ги тия
възвеличения любовни -
колко съм красива,
как милион звезди ще ми свалиш.
Искам нещо просто да направиш.
Пример? Ето ти, веднага - 
нарежи ми купа с плодове. 
Посрещни ме със усмивка
след дълъг тежък ден
и дай ми глупава наглед причина
за смях, за безгрижие и за почивка -
да забравя всичко с изключение на теб.
Пусни ми филма, който искам
дори за тебе филмът да е "зле".
Остави ме, ако искам да поплача,
и без ирония гушни ме ти.
Без причина картичка ми подари
Остави цветята, нека да живеят
Да имат дивите пчели
от къде прашец да си събират.
С мене градинарствай на балкона
дори досада да намираш
не си мисли, че не те усещам,
но тази твоя жертва значи
Твърде, твърде много, знай.
Подръж ръката ми, докато заспя,
а после гръб ми обърни.
Дори така застанал
да знам, че мой си -
да мога в тебе да се сгуша
да ме приспива аромата на косата ти.
И помни, каквото аз от тебе искам
каквото искаш аз не теб ще дам.



Няма коментари:

Публикуване на коментар