петък, 13 февруари 2015 г.

Тримата

Те са трима
Аз - една.
Уж ме искат -
По равно ли?
Едва ли...
Никой за другия не знае.
Аз не знам защо
Занимавам се
С тях,
Но всеки има си по нещо,
Което прави го специален.
Единият - идеалният любовник,
Нощите какви са с него..
Другият - ах, само сато ме погледне
Направо подкосява коленете.
Третият е сладкодумник
Всеки разговор е чудо.
И какво да правя по средата,
Щом един не мога да си избера.
Те всички са чудесни,
Повече, отколкото една жена
Може даже да мечтае.
И каквото и да кажа
Да ги опиша ще е малко.
Жалко само, че накрая
Никой няма да е единствен
И докрая...
Не, не им изневерявам -
На никого не съм се клела.
Те ме искат - 
просто съм трофей.
Сериозността не им отива,
Само забавление им е в главата.
Ако искрени те бяха,
Нямаше да има друг.




Няма коментари:

Публикуване на коментар